:)

godmorgon godmorgon!  
 
äntlingen fredag! gu vad jag har längtat efter det.
snart ska jag dra mig mot skolan och lämna in anmälan till branäs! :D fyfan det kommer bli nejs!
ikväll blir det mys och ta det lugnt. sen är mitt höstlov börjat. 
 
ha en bra fredag, puss 
 
 

DIE TEACHERS, DIE

 
ush fy fan vad lärarna på ringsjöskolan inte är omtycka just nu. dem ska alltid ha en tendens till och lägga allt innan loven. jag lever i plugg just nu har ingen tid över till och träna, take a chill pill och bara njuta.   
fick sån jäkla abstinens igår att jag faktiskt tog med plugget till gymmet..
så illa är de haha
aja, får ge allt nu innan lovet och hoppas på att det verkligen lönar sig sen :) 

nu ska jag och Mr Kemibok ta ett bad. Ha det gott ;)


I Intend To Live Forever

gu vad jag mår bra, går bara runt och ler och tycker allt är toppen. 
även om det är riktigt mycket i skolan och stressigt som fan, så njuter jag riktigt av det som gör mig glad. 
  
idag har jag bara tagit det lugnt, legat och myst i en underbar famn och kollat film. 
imorgon är det  en kort dag i skolan, och början på sista veckan innan lov och praktik, asnice :p

nu ska jag ta ett glas mjölk och prova mitt bakverk som jag gjorde igår, spännande.. ;) 
här är en låt ni kan somna till. puss gonatt!
 

we will never be anything but loud

igår var det jägers, vilket betydde as nice förfest hos glädjen med töserna.
efter några timmar med högt pumpande musik och spring efter rätta looken kom taxin och drog med oss till jägers.
tyvärr var det inte det roligaste, lite för många små skitar som springer omkring (höhö)  
 
idag har jag bara tagit det chill, mamma och pappa är i eksjö hos broren.
fick för mig att jag skulle baka, utan recept. jupp, det gick ju sådär..
satte in muffisen (eller vad jag nu ska kalla de) i ugnen och ja, sen tänkte jag inte mer på de.. haha kålbullar asnice (y)  
 
bilder från kvällen: 
 
 
 
 
 
  
hoppsan, fick en pizza in my face :( 
 
 
 
 

vaken! :D

ojdå.. sov lite länge idag hehe (a)
kanske för att klockan nog hann slå fem innan jag somnade, jäkla sent, men hade redan sovit sex timmar på soffan så va rätt utvilad.
ganska pigg nu ändå, men känner att en kaffe kommer sitta gott när jag kommer till skolan, får dra med mig annikisen (y)  
 
Idag är det köööret i skolan, har ett tysk prov som måste skrivas idag. dö. 
men det ska väl gå bra.
efter skolan kommer josefin hit och äter, sen drar vi till gymmet, de blir nejs! 
 
nej nu, ska flickan här ta tummen ur gumpen och gå till skolan : ) 
 
 
 
 
 
ojdå, tanten behöver glasögon..


natti natti..

jag kan inte fatta att jag fortfarande sitter och pluggar till mitt so och matte prov imorgon.
detta är bara följden av att man är sjuk i tre av skoldagarna. 
så sjukt mycket i skolan nu, jag och joy skrev klart teknik arbetet i förra veckan, men sen i måndags när jag skulle skriva ut skiten i skolan, så har jag skickat hennes teknik arbete istället för mitt, fan att vi skulle lägga dem på samma data med samma namn, haha IQ befriat :)  
 
imorgon fyller pappsen år så jag mamma och pappa så ut och äta nån stans och fira lite, hinner inte så mycke annat eftersom alla i familjen har så mycke med arbete/skola.
men ja, tror ändå inte han vill ha ett tjohej om att han blir ännu ett år gubbigare :p 
 
imorgon börjar jag sent så kan sova ändå till nio! :D haha..
men nu får tösen gå och lägga sig, puss natti!  
  
 

 
trött tösabit.

RSS 2.0