brunett?

asså nu är det såhär att jag är riktigt sugen på att göra mitt hår mörkare till höst. jag har haft brunt hår innan, det lyckades inte så bra.. haha så jag vill ge mig på det igen!   
tänkte mig ljusbruna slingor till att börja med iallafall. tror det blir en mer naturlig look i och med att jag är rätt ljus nu. 
men frågan är, passar det till mina blåa ögon? ...ska man kanske skaffa bruna linser? idonknow.. 



skitsnyggt!

torsdag

hej hopp,

sitter här och väntar på maten. pappa står vid grillen, min faster och hennes man kom hit för en stund sen så ikväll blir det gott käk, och trevligt snack! 
idag hard det inte hänt så mycket, har typ regnat hela dagen..
får se om jag kan hitta på något imorgon istället, det är ju trots allt sommarlov och då är det tillåtet att ha lat-dagar! 

det blev ett jätte kort inlägg, men nu blev maten klar.
här kommer en låt iallafall, hörs sen!


smålands-trip

hej honeys,

sommarlov aight? härligt! 
har varit uppe i småland spendenrat dom senste två dagarna i Eksjö. har letet efter en bostad till min bror som ska flytta (jag vill inte! :/). jätte mysig liten by, är säker på att han kommer stor trivas där! 
på kvällen när allt var klappat och klart så åkte vi in till Jönköping och stannade där över natten, riktigt mysig stad det också.
idag stack vi till Gränna och handlade polkagrisar såklart, kan man ju inte missa när man väl är där uppe. 


när jag va med jossa för några dagar sen fick jag en skjorta av henne. asså jossa? im in love! 
ralph lauren, figursydd blå/vit randig skjorta, lovely.   
fick ett svart linne med ursnygg rygg också, ska visa den senare.





RSS 2.0