tolfte i femte

äntligen är det dags för lite ledighet. aldrig fel! 
idag hade vi någon miljödag i skolan eftersom jag går miljöprofil. ångrar faktiskt riktigt mycket att jag valde den profilen, men nu tycker jag inte det är lönt och byta till något annat eftersom det bara är ett år kvar. 
iallafall så delades vi in i grupper och fick vars ett ämne vi skulle göra ett litet projekt om. vi fick naturgas. vi blev klara efter ungefär en timme så har mest slappat idag, hehe.

va ute och sprang för någon timme sen. sjukt läskit i skogen för där är riktigt mycke ormar och möss som ligger och prasslar under löven, haha jag blir livrädd! 
ikväll ska jag bara ta det lugnt, mamma och pappa har precis hittat en film på tv som vi ska se nu, ha en trevlig kväll.. 




här har ni en låt ni kan lyssna på ;) 



sundays, made for relaxing

hej på er, 
 
ligger nu i joys säng med datan. har typ legat här i tre timmar och bara degat, joy stack iväg vid nio med kvällsposten så jag tog tag i en frida tidning och maraboue polka.. (a)   
 
igår va jag på nova med mamma, as mycke folk! är det lönehelg? 
hatar igentligen att va där när det är så mycke människor där, blir kö till allting, och tar sån himla tid.
men jag fick iallafalla det jag ville ha, lite toppar, chinos, nya leggings, och tre par skor.  
 
leta igentligen efter klänningar, en till min brors student och en till min konfirmation. men det hitta jag ju såklart inte, haha. 
 
 
idag ska jag bara ta de lungt. ta ett varmt bad, kolla på film och sen ikväll kommer nog pojkvännen och gör mig sällskap.   
men först.. ut och springa!  
 
ha en mysig söndag!

söndags frukost

godmorgon, 

precis klivit upp och nu gör jag och pojkvännen söndags frukost till familjen. as härligt väder ute också!
idag blir det att åka till kristianstad och fira min kusin som idag blir 25. 

kort och gott, men nu ska jag käka frukost! puss


RSS 2.0