you love to drink, so do we

  
 
lyckad


jag lever

ingen skola idag. snart kommer syster hit och vi drar till gymmet. måste komma iväg lite.  
 
inga ord kan beskriva hur jag mår nu. jag kan bara önska att allt blir bra. det känns verkligen i hjärtat. oss är allt jag vill ha. du gör mig så lycklig.  
 
jag vet att vi klarar detta. vad ska stoppa oss nu?


skåningar på vift

nu är jag äntligen hemma efter en underbar skidsemester i vemdalen!
åkte den förste och kom hem igår. vart så sjukt trött då jag har svårt och sova på tåg, blev nog bara en timme av tolv :/  
vi har iaf haft det helt sjukt kul. har trillat en del men det hör till, rätt skönt och få lägga sig ner i snön och vila faktiskt.. haha. 
vi bodde i en mysig lägenhet mitt i backen så det vart bara och åka direkt ut, riktigt härligt.
visste ni att hela sverige hatar oss skåningar? ingen förstod vad vi sa, och dem själva pratar som om dem har renkött mellan tänderna..  haha, så med andra ord känns det rätt gott att vara tillbaka i skåneland där alla förstår vad man säger och man blir trevligt bemött.  
 
men tack mina kära familje vänner för en otroligt mysig resa! 
snart åker jag ju iväg igen för att stå på skidor, då till branäs med kommpisar.
nu ska jag gå och packa upp resten av packningen och ta ett bad! vi hörs ♥  
 
 


RSS 2.0