its a mystery, but then a parody..




har inlett mitt lov med lugnar dagar med vänner, familj, god mat och träning. just as i like it. 
och riktigt tidigt imorgon åker jag. till fuerteventura. så just nu håller jag och packar för fullt! 
ska bli riktigt skönt att få komma iväg till värmen ett tag, glömma skolan och livet här. för ett tag iallafalla, uppskattar det när jag kommer hem igen! när jag nu gör det? vi får se..




dirty talk baby




It's like my brain is wired up and there's a glitch in my system


insåg just att jag har missat nästan alla "öppet hus" dagar som finns på dem gymnasium jag har tänkt söka till.
nästa kommer inte för än i april och jag måste söka senast Nästa helg! 
hur jag tänkte där är ju en rätt bra fråga, men som tur är kan jag lägga valen lite hipp som happ nu och sen besöka skolorna för att sedan göra den riktiga ansökan, jag vet ju på ett ungefär vad och var jag vill gå.  
kan faktiskt hålla med pappa när han säger "det var lättare på min tid när det bara fanns två skolor att välja emellan" 

man kan ju undra varför nästan alla lunds skolor la deras sista öppet hus dagar när halva höörs komuns nior var i branäs?? eller tvärtom, varför höörs aktivitets ståhej la branäs resan när lund hade sina öppet hus?
BRA TÄNKT DÄR, fast nej.


born this way




GAGA's omtalade singel släpptes som sagt igår.
men ärligt, kan detta jämföras med alla hennes hits?
tycker låten har någon schlager stil. 
inte alls min smak, men vem vet, det kanske blir en riktig succé!

let us live, we are bored of this now

nu är jag hemkommen från branäs igen. hel och fin. inga brutna ben. 
det var sjukt kallt, och jag som redan var lite kass drog på mig fökylning och feber där uppe med.  
tackar tjejerna för en rolig resa, utan er hade det inte blivit detsamma!

nu väntar bara två veckor av hårt skolarbete, viktiga prov och en frisk mia, sen hälsar jag ett välbehövt sportlov välkommet med öppen famn. detta sportlov drar jag och min familj iväg till en av spaniens vackra öar. längtar.
saknar min kära bror med som kommer hem då. vart jätte länge sen vi sågs nu..

men tiden går fort, dem två veckorna passerar jätte fort.
och nu, borde jag verkligen lägga mig i sängen och läsa igenom tyskan en gång till. 
puss gonatt

jag har givit dig allt och har ingenting kvar

att underhålla bloggen ligger inte riktigt på prio ett listan.
mycket är på gång och jag ägnar nästan ingen tid till att sitta vid datorn för tillfället. det kan dock bero på att min dator har crashat, i virus.
det framgick inte riktigt för mig att man ska aktivera det där som kommer upp varje gång man startar datorn.. hehe illa. men nu har jag iallafall en tillfällig dator som jag kan ha tills min blir fixad. riktigt tråkigt att alla mina bilder, alla minnen och allt jag har laddat ner nu inte existerar längre, bra där. får börja säkerhetskopiera och lägga över på en extern hårdisk..

imorgon bär det av till branäs. kommer säkert bli skitnajs! så imorgon kl 22 sätter jag och mina vänner oss på bussen och tio timmar senare står vi nästan i backen. längtar.
så det vore nog bra om jag började packa snart.. kanske? eller nej, gör det imorgon. 

nu ska jag slänga i mig nått litet käk sen möter jag upp Annika och drar till boxningen.
hör kanske av mig när jag kommer hem, puss!


RSS 2.0