sundays, made for relaxing

hej på er, 
 
ligger nu i joys säng med datan. har typ legat här i tre timmar och bara degat, joy stack iväg vid nio med kvällsposten så jag tog tag i en frida tidning och maraboue polka.. (a)   
 
igår va jag på nova med mamma, as mycke folk! är det lönehelg? 
hatar igentligen att va där när det är så mycke människor där, blir kö till allting, och tar sån himla tid.
men jag fick iallafalla det jag ville ha, lite toppar, chinos, nya leggings, och tre par skor.  
 
leta igentligen efter klänningar, en till min brors student och en till min konfirmation. men det hitta jag ju såklart inte, haha. 
 
 
idag ska jag bara ta de lungt. ta ett varmt bad, kolla på film och sen ikväll kommer nog pojkvännen och gör mig sällskap.   
men först.. ut och springa!  
 
ha en mysig söndag!

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

klart det kommer bli en skön söndag :) speciellt när man är med dig :):*<3

2010-05-09 @ 17:23:37
Postat av: jossa

låter riktigt underbart mia! :*

2010-05-09 @ 20:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0