smålands-trip

hej honeys,

sommarlov aight? härligt! 
har varit uppe i småland spendenrat dom senste två dagarna i Eksjö. har letet efter en bostad till min bror som ska flytta (jag vill inte! :/). jätte mysig liten by, är säker på att han kommer stor trivas där! 
på kvällen när allt var klappat och klart så åkte vi in till Jönköping och stannade där över natten, riktigt mysig stad det också.
idag stack vi till Gränna och handlade polkagrisar såklart, kan man ju inte missa när man väl är där uppe. 


när jag va med jossa för några dagar sen fick jag en skjorta av henne. asså jossa? im in love! 
ralph lauren, figursydd blå/vit randig skjorta, lovely.   
fick ett svart linne med ursnygg rygg också, ska visa den senare.





Kommentarer
Postat av: Jossa! <3

passar min ursnygga bästa vän såklart! jag älskar dig otrligt mycket, förtjänar endast det bästa <3<3<3

2010-07-30 @ 01:16:00
URL: http://josefinhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0