Gästbloggare

idag är det inta Mia som skriver, utan hennes högra hand Jossa. kockan är halv 3 och vi ligger i pyjamasar och kollar på the x-effect. jag vet inte var vi hittar på idag, bara njuter förmodligen. igår kom jag till mia vid 2 tiden då vi lagade luch, åt italiensk glass med kaffe, fixade lite med mias kamera och var ute i skogen och grävde haha. (gå in på min blogg och läs inlägget
Cross Roads, där har jag förklarat varför vi gräde haha). efter vi hade varit ute coh fjantat oss i skogen kom min pappa och hämtade oss och vi drog hem till mig. imorgon är det fest (min storebror fyllde 18 i måndags, så ska vi fira honom imorgon).

men nu ska jag och mia ta oss i kragen och hitta på något,
ni får ha en härlig dag allihop ♥

en vacker mia!


Kommentarer
Postat av: Alle

Jaså så ligger det till xD

2010-08-06 @ 13:14:14
Postat av: annika

hej snäckan, ja det borde vi la nog va, kan inte denna helgen men sista dagarna innan skolan? :)

2010-08-11 @ 18:44:38
URL: http://annikapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0