helgen

hallåå! 
 
Sitter här och har jätte boring.. kom precis hem från eksjö, nu har min bror flyttat :'( jätte tråkigt, men han kommer ju faktiskt hem till helgen!  
men i fredags åkte jag och flickorna in till malmöfestivalen. jag och Joy stack in vid fem och mötte upp Jossa. vi hade det rikitgt mysigt! gick runt och käka munkar, åt gyros och gjorde Tattos! började med att jag gjorde en fjäril i svanken, sen blev flickorna också sugna, så de gjorde också vars en. 
 
på onsdag är det dags igen, NRJ in the park då + min födelsedag! drar med bästisen dit, vi bådar ääälskar rasmus seebach som ska dit så vi kommer bli galna hihi.. 
 
resten av kvällen blir bara chill, mysa och kolla på paradise hotel. imorgon slutar jag redan 13.45, rätt otroligt om man går på ringsjöskolan haha! 
 
ha de gott skönheter, puss 
 

  
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0