rasmus seebach

hallå! 
  
har inte orkat blogga dem senaste dagarna. 
men i onsdags var det ju NRJ, och min födelsedag. riktigt mysigt!
stack till lund efter skolan och mötte upp bästis. gick och satte oss på espresso house och fikade, vid sex tiden drog vi vidare till malmö. 
haha så kul. vi gick från stationen i malmö mot stortorget, så fick jag syn på Sibel som gick precis bredvid oss. 

jag: jossa, Sibel gick precis förbi oss.. 
jossa: VAA!?! varför sa du inte något??!! 
 
sen rusade hon iväg med kameran i högsta hugg efter henne och skulle ta en bild, haha du är för härlig! 
 
vid nio tiden stod rasmus på scenen, ärligt, jag tror våra hjärtan stannade. haha  
tyvärr så sjöng han bara två låtar.. 
men vi ska nog åka till århus i september och se han där med :D 
 
 
här är en av mina favoriter, Engel.  
 
  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0