every smile has its own reason

idag har det varit firande av min fina syster som fyllt sweet sixteen! 
kvällens tema vart hollywood fru :D lägger upp lite bilder sen.
vi hade iaf en trevlig middag, god mat och gott folk :) 
riktigt sleden dock, vart uppe alldeles för tidigt imorse då hjärtat skulle iväg. 
 
imorgon blir det bara söndagsmys för hela slanten, ladda upp för ännu en skol vecka. men det är inte så långt kvar till lov så det ska nokk gå bra. 
 
 
mami och pappa kom nyss hem och hade med sig en liden mysse till mig :) haha gulligt!  
 
 

Kommentarer
Postat av: Lucke

Var med och tävla om ett presentkort på 300 kronor i min blogg från shirtstore :P

2010-12-05 @ 12:17:24
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG BRYR MIG INTE OM DINA JÄVLA LUCKOR! JAG HAR MIN EGEN CHOKLAD KALENDER! så de så..

2010-12-05 @ 12:30:12
Postat av: Anonym

härlig blogg:D den är inte som min blogg,hehe men du kanske gillar min blogg ändå:) annars då,vad är planerna för helgen?:)



kram http://housebunny.blogg.se

2010-12-05 @ 12:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0