fryser Röven av mig här

fy fasiken vad költ det är här. brukar ju fan max ha minus 10 i skåneland. och nu är det nere på minus 25. craaazy.  
nu kan jag äntligen ligga och njuta av ett efterlängtat jullov.  
längtar inte över huvud taget till jul afton, fortafarande. känns nästa lite sorgligt att jag har tröttnat på det totalt när man var typ liten och julafton var årets mest spännande dag. rädd för tomten var man ju också..  
men det blir nog mysigt ändå, umgås med familjen och äta stek, kolla anka med alladin asken i högst hugg! hehe 
 
idag när jag kom till skolan hade några töser i klassen fixat ett några roliga lekar. mycket trevligt och många skratt blev det! sen dukade fröken upp med ett jäkulens fika bord, smaskens! 
 
 
 
 
 
 
mina söda små flickor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0