i loved you first

är det bara jag som har ingen aning om vad man ska ha på sig imorgon?
letade febrilt efter en nyårsklänning på nova som enligt mig egentligen inte borde vara så svårt. men så var inte läget. kraven för det jag letade var att den skulle vara svart, inte för lång, alltså en bit över rumpan och att den skulle ha ärm på. men det hittade jag oturligt vis inte.
dock hittade jag ju klänningen som jag ville ha. trots att vi var där en kvart efter öppningstid var nästan hela pakeringen redan full. crazy. men jag sprang in och där hängde den, bland det som naturligtvis inte var på rea. 
tror jag kör på något enklare och försöker göra något fint av håret istället. 
 
här är iallafall en bild på klänningen som jag köpte. tror den kommer användas mer till sommaren dock. 
 
 
 
har en "bad-face-day" så det är alltså anledning att jag vänder mig om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0