way up high

yeaaaaah fredagsmys 
har mest tatt det chill hela dagen. gick upp tidigt som attan imorse och mötte upp lilla annika för frukost och sen lusse träning. vad vi ska vara blir nog en suprise.. ;) haha..
har varit en runda på gymmet med jossa med, kom hem till tacos och idol efter det, mysigt värre!  
 
imorgon ska jag faktiskt dra och kolla på Jensen gymnasium i lund. Hört att den ska vara bra. Var på Carl Adolph Agahrd i tisdags med joysan, men nej, inget för mig. men joy gjorde allt roligare och hälde ut deras glögg på golvet, tog en clementin och gick.. 
 
aja, blir väl antaglien lite julklappar imorn med, men jag har ingen aning vad jag ska ge mina nära och kära. men kommer säkert på nått :) 
men nu, badet!  
 
pussssssssssss 
 
 
 
god jul, denna bjuder jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0