jävligt irriterande att folk inte pallar skotta utanför sina hus så det ligger typ en meter snö som jag och mina converse ska ta oss igenom. haha nej jag får skylla mig själv, var inte riktigt beredd på att nå snö skulle komma så vinterskor äger jag inga än.
dock sitter jag och klickar hem ett par ugg's nu. neeeded!
snart kommer bästis hit, saknat henne så jäkla möööööd. hade tänkt att dra till gymmet, mest för att ha något att göra, sen om det blir någon seriös träning kan jag inte lova..
kanske lägger mig i solariet en stund, kan ju alltid låtsas att jag ligger på stranden i thailand och steker (y)
nu drar jag, pussssssss ♥

0