un buen día

och nu har lovet tagit slut. men det allvarliga har inte börjat riktigt än.
imorse steg jag upp ovanligt tidigt för att hänga med josefin en dag till skolan. pappa körde snällt oss till LBS i lund, josefins skola. rätt chill dag, hon hade bara två lektioner. men det var otroligt kul och se vart min bästis håller hus om dagarna. förstår verkligen att du trivs där! : ) 

vid halv tolv traskade vi iväg till en thai restaurang för lite (läs: mycke) lunch.
sen gick vi bara runt i lund och kikade i butiker för att sedan slå oss ner på espresso house.  
jag vet inte varför men vi kunde bara inte sluta skratta, exakt allt och alla som gick förbi gjorde vi narr av, haha.
sen när vi skulle gå tar en gammal italiensk ikke svensk talande man tag i min arm och bara "your a very happy girl, höhöhö!"  jag: "mmmmmhmm :D" josefin: "buenos nachos!"    
 
väl hemma i Höör kom Jessica och hämtade oss och följde med hem till min mamma och fikade på lussebullar.
riktigt trevligt.

nu har jag precis tagit en dusch och svalt några sömnpiller. lär väl sova gott, natti natti ♥


Kommentarer
Postat av: Jossa

Hahahhaa vad är det med tanter och rosa halsdukar? Skulle det var, snyggt eller!?



Lavjo, du är fan amazing bajbi

2010-11-10 @ 22:37:26
Postat av: mia

dem tror nog att dem är unga och fräscha med en rosa schal, "DET ÄR SÅ INTE HIPPT!"



älskar dig hjärtat, lova mig att du aldrig ska ha en rosa schal när du blir gammal

2010-11-10 @ 23:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0