I am never beaten, broken or defeated.

Imorse ringde en liten pingla på fonen och undrade om jag ville hänga med och se EMD på mårtenssons bil premiär i Hörby. Självklart tackar man inte nej till och kolla på tre så snygga killar! 
Någon timme senare kom Hey family och plockade upp mig och vi drog iväg.  
 
Efter killarna hade uppträdit så ville sjävklart småflickorna ha en autograf och en bild av dem (och ja, jag skyller på att det va DOM som ville) så då fick vi ju självklart följa med dem. 
Efter många sura kärringar som trängs kom vi entligen fram till snyggingarna, och dom var minst sagt trevliga! 

Efteråt åkte vi hem till ängsbyn och åt en god lax som Hans-Erik så god hade gjort, och marängschwiss till efterätt, mumsigt! 
Nu ska jag snart krypa ner i soffan med täcket och njuta av några avsnitt Solsidan.   
 

 
 
vill inte alls göra er avundsjuka eller så.. men jag har erik, mattias och dannys autografer (a)
btw, Mattias, såg att du hade ringt innan, ringer dig imorgon ist, okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0