one in a million, once in a lifetime

Har kommit in i en super dålig vana, vilket beror på att skolan gör mig trött. Därför, somnar jag alltid i soffan när jag kommer hem, vaknar efter fyra timmar. Men sen är jag ju pigg, kan göra mina läxor bra, så det är ju positivt. Men sen, sitter jag här, klockan tickar, och jag är fortfarande lika pigg.
Så nu sitter jag ju här igen, pratar med folk som är lika IQ befriade som mig när det gäller att gå och lägga sig i tid.
Imorgon är det schuule såklart. Men den börjar också dra sig närmare ett påsklov. Annars är det rätt mycket på g i skolan, överdrivet med andra ord.

bjuder på lite fiskmåsar, visste att ni ville ha det.
nu ska jag starta en film, och förhoppningsvis somna. puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0