what kind of person would I be If I was to leave when you need me the most

 


Sitter uppe och ugglar som vanligt. Men börjar sent imorgon så det är väl ganska lugnt! :)
Ligger iaf och kollar på en ny serie som visas på kanal 5, "Hellcats" heter den. Sån cheerleeding serie, typ som One Three Hill. Men nu har jag bara ett avsnitt kvar, av fem, sen får jag nog ta och sova.

Idag fick jag förresten reda på att jag kommit in på all skolor jag sökt till gymnasiet. Så det kan jag väl vara ganska nöjd med! Får nog välja om lite bara, valen kom inte i rätt ordning riktigt. Men det är lätt och fixa.

Imorgon är det fredag och sista skol dagen innan påsk lovet. Så det blir nog en lugn början iallafall eftersom min bror kom hem idag och åker tyvärr igen imorgon. 
Annars är lovet ganska oplanerat, ska en sväng till malmö med Joy, hinna hänga lite med vänner och så. Men lite plugg måste jag tyvärr också ägna lite tid till..

Nej nu ska jag se sista avsnittet, sen stänga ner datorn. 
Natti natti på er! ♥  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0