You made me who I am from the words you said

Igår kom en söt liten pingla till min skola, i handen hade hon en bukett vackra blommor. Nästan lika fina som hon själv. Så fint av henne att bara komma sådär och uppvakta mig med blommor, utan någon speciell anledning. Vi gick hem till mig och påbörjade en av våra favorti sysslor. Vi bakade smarriga sockerbullar. Sist jag gjorde dem på hemkunskapen blev dem ganska misslyckade, men med en mästerbagerska till hjälp kan inget gå fel!
Vi drack många koppar té samtidigt som vi smakade på degen, släppte en fis och hade de mysigt i det gråa vår vädret.
När väl bullarna var klara slängde vi i oss minst fem var, åt lite thai mat sen var det högtid för gymmet. Man måste ju äta mycket innan man tränar, annars blir man ju smal, ellerhur?
Det blev ett svettigt pass på gymmet, välbehövligt!
Min ängel, min bästa vän, min syster. Du är det finaste.
Så många minnen vi har fått genom våra dagar, ellerhur?
Minnen jag aldrig skulle klara mig utan.
Vi har alltid varandra. Ingen tvekan. Sida vid sida.
Utan dig hade jag inte varit den personen jag är idag.
Dem fina blommorna som nu står på mitt bord.

Kommentarer
Postat av: Fiffi

You are my world, you are like sunshine to me <3 haha jag bara älskar allt med oss, det finns ingenting vi gjort jag skulle velat ha ogjort. Jag älskar dig älskar dig dig <3<3<3

2011-03-17 @ 09:20:28
URL: http://josefinhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0